AĞRI'DA BAĞIMLILARIN YAPTIĞI RESİMLER SERGİLENDİ

AĞRI'DA, YEŞİLAY DANIŞMANLIK MERKEZİ'NDE (YEDAM) DANIŞMANLIK HİZMETİ ALAN BAĞIMLILARIN YAPTIĞI RESİMLER SERGİLENDİ.

Bilim-Sanat-Kültür 12.01.2024 10:20:00 0
AĞRI

Yeşilay YEDAM'da danışmanlık hizmeti alan kişilerin yaptığı resimlerin sergisinin açılışı için İbrahim Çeçen Üniversitesi Yaşam Merkezi'nde program düzenlendi.

Ağrı Cumhuriyet Başsavcısı Adem Çalış, Vali Mustafa Koç'un eşi Neslihan Gül Koç, İl Emniyet Müdürü Yılmaz İpar'ın eşi Beste İpar ve Yeşilay Şube Başkanı Cİhangir Aslan, kurdele keserek serginin açılışını yaptı.

Başsavcı Çalış, Koç ve İpar, sergi alanını gezerek resimleri inceledi.

Yeşilay Şube Başkanı Aslan, her bir resimde büyük bir emek olduğunu söyledi.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33