İlginizi Çekebilir
AĞRI’DA AMBULANSLARDA DİJİTAL DÖNÜŞÜM BAŞLADI
Doğubayazıt Gazetesi
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü, kent genelindeki ambulanslara tablet tabanlı akıllı sistemler entegre ederek sağlık hizmetlerinde dijital dönüşüm sürecini hızlandırdı. Yeni sistem sayesinde ambulans ekipleri, vaka anında hastaya ilişkin verileri anlık olarak merkeze aktarabiliyor.
Gerçek zamanlı veri akışıyla hastaneler, hastanın durumuna yönelik gerekli hazırlıkları önceden yapma imkânı buluyor. Böylece hem müdahale süresi kısalıyor hem de sağlık hizmetlerinin etkinliği artırılıyor.
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü’nün hayata geçirdiği bu uygulama, acil sağlık hizmetlerinde modern ve hızlı çözümlerin yaygınlaşmasına önemli katkı sağlıyor.
Anahtar Kelimeler:
’
AMBULANSLARDA
DİJİTAL
DÖNÜŞÜM
BAŞLADI
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




