AĞRI’DA AMBULANSLARDA DİJİTAL DÖNÜŞÜM BAŞLADI

Doğubayazıt Gazetesi

Sağlık 19.11.2025 09:50:00 0
AĞRI’DA AMBULANSLARDA DİJİTAL DÖNÜŞÜM BAŞLADI

     Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü, kent genelindeki ambulanslara tablet tabanlı akıllı sistemler entegre ederek sağlık hizmetlerinde dijital dönüşüm sürecini hızlandırdı. Yeni sistem sayesinde ambulans ekipleri, vaka anında hastaya ilişkin verileri anlık olarak merkeze aktarabiliyor.

     Gerçek zamanlı veri akışıyla hastaneler, hastanın durumuna yönelik gerekli hazırlıkları önceden yapma imkânı buluyor. Böylece hem müdahale süresi kısalıyor hem de sağlık hizmetlerinin etkinliği artırılıyor.

     Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü’nün hayata geçirdiği bu uygulama, acil sağlık hizmetlerinde modern ve hızlı çözümlerin yaygınlaşmasına önemli katkı sağlıyor.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33