Ağrı'da 600 bağ kamış yandı

Ağrı'da çıkan yangında 600 bağ kamış kullanılamaz hale geldi.

29.06.2020 09:24:00 0
Ağrı

Cumhuriyet Mahallesi'nde kömür işletmelerinin yoğunlukta bulunduğu alanda henüz nedeni belirlenemeyen bir yangın çıktı. 

Çevredekilerin haber vermesi üzerine olay yerine giden Ağrı Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü ekipleri, alevleri söndürmek için çalışma başlattı. 

Yangını kontrol altına alan ekipler, yanan kamışların yakınında bulunan kömür torbalarına da tedbir amaçlı su sıktı. 

Kamışların sahibi Nadir Baran, çıkan yangında 600 bağ kamışın küle döndüğünü ve 5 bin lira maddi kayba uğradığını söyledi.(aa)

Anahtar Kelimeler: ' kamış yandı
  • BIST 100

    17799,93%-0,47
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,29% 0,44
  • GRAM ALTIN

    6105,35% 1,28
  • Ç. ALTIN

    9820,88% 1,70

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33