İlginizi Çekebilir
AĞRI’DA 3 BİN 500 KİŞİYE İSTİHDAM: İŞGÜCÜ UYUM PROGRAMI BAŞLIYOR
Haber: Naime Olcay Baran
Ağrı’de istihdamı artırmaya yönelik önemli bir program hayata geçiriliyor. Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) ile Valilik iş birliğinde yürütülecek İşgücü Uyum Programı kapsamında toplam 3 bin 500 personel alımı yapılacağı duyuruldu.
Yetkililer tarafından yapılan açıklamada, programın 10 ay süreli olacağı ve farklı alanlarda istihdam sağlanacağı belirtildi. Program sayesinde hem iş arayan vatandaşların çalışma hayatına uyumunun artırılması hem de kamu hizmetlerinde destek sağlanması hedefleniyor.
Başvuruların kısa süre içerisinde başlayacağı ifade edilirken, başvuru şartları ve detaylı bilgilere Ağrı Valiliği ile İŞKUR İl Müdürlüğü’nün resmi duyuruları üzerinden ulaşılabileceği bildirildi.
Programın özellikle iş arayan vatandaşlar için önemli bir fırsat oluşturması beklenirken, yapılacak alımların il genelinde istihdama katkı sağlaması hedefleniyor.
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,62% 0,12
-
EURO
53,07% 0,02
-
GRAM ALTIN
6041,07% 0,21
-
Ç. ALTIN
9650,40% 0,00
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




