AĞRI'DA 136 DÜZENSİZ GÖÇMEN SINIR DIŞI EDİLDİ

Türkiye'ye yasa dışı yollarla giriş yapan Afganistan uyruklu 136 düzensiz göçmen, Ağrı'dan uçakla ülkelerine gönderildi.

Güncel 2.03.2023 10:52:00 0
AĞRI

İçişleri Bakanlığı Göç İdaresi Başkanlığı koordinesinde düzensiz göçmenlerin ülkelerine gönderilmesine devam ediliyor.

İl Göç İdaresine bağlı Geri Gönderme Merkezi'nde kalan 136 Afgan uyruklu düzensiz göçmen, minibüslerle Ahmed-i Hani Havalimanı'na getirildi.

Burada jandarmanın oluşturduğu güvenlik koridorundan geçerek salona alınan düzensiz göçmenler, işlemlerinin ardından uçakla Afganistan'a gönderildi.(aa)

 

Anahtar Kelimeler: ' DÜZENSİZ GÖÇMEN SINIR EDİLDİ
  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,54% 0,02
  • EURO

    52,76% -0,17
  • GRAM ALTIN

    6029,73% 0,02
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33