Ağrı´da vefat eden doktor için tören düzenlendi

.

Sağlık 19.04.2016 08:45:39 0
Ağrı´da vefat eden doktor için tören düzenlendi

Ağrı´da doğum yaptıktan sonra kanaması durdurulamayan ve sevk edildiği hastanede hayatını kaybeden Ağrı Devlet Hastanesinde görevli Çocuk Psikiyatrisi Funda Süleyman Kurt için hastane önünde tören düzenlendi.

Ağrı Devlet Hastanesi Başhekimi Ali Bulut, hastane önünde gazetecilere yaptığı açıklamada, Çocuk Psikiyatrisi doktoru olan Kurt´un, doğum yaptıktan sonra kan hastalığı nedeniyle Erzurum Üniversitesi Tıp Fakültesi´ne sevk edildiğini belirtti.

Bulut, "Doktorumuz, 16 Nisan 2016 tarihinde verdiği yaşam mücadelesini kaybetmiştir. Merhumeye Allah´tan rahmet, kederli ailesine ve camiamıza başsağlığı diliyoruz." ifadelerini kullandı.

Daha sonra hastane önünde toplanan mesai arkadaşları Kurt´un çalışma odasının önüne karanfil bıraktı.

Vefat eden Kurt´un cenazesinin, memleketi Trabzon´da toprağa verildiği öğrenildi.(AA)

/resimler/2016-4/19/0846405222268.jpg

/resimler/2016-4/19/0846538191288.jpg

/resimler/2016-4/19/0847075691649.jpg

  • BIST 100

    17924,23%-0,21
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,86% 0,04
  • GRAM ALTIN

    5959,88% -0,32
  • Ç. ALTIN

    9611,38% -1,63

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33