AĞRI´DA OY VERME İŞLEMİ BAŞLADI

Oy verme işlemi saat 16.00´de sona erecek.

Siyaset 1.11.2015 08:51:54 0
AĞRI´DA OY VERME İŞLEMİ BAŞLADI
Ağrı´da vatandaşlar, 26´inci Dönem Milletvekilliği Seçimi için oy vermeye başladı.
Seçmenler, il genelindeki sandıklarda milletvekillerini belirlemek amacıyla Saat 07.00´den itibaren sandık başına giderek, oy kullanmaya başladı.
Bazı vatandaşların sabahın erken saatlerinden itibaren okulların önüne gelerek, oy verme saatinin başlamasını bekledikleri gözlendi.
Oy kullanmaya vatandaşın ilgi gösterdiği gözlendi. Oy verme işlemi saat 16.00´de sona erecek.
 
Anahtar Kelimeler: AĞRI VERME İŞLEMİ BAŞLADI
  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,03
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5975,83% -0,06
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33