Ağrı’da Öğrenci Yurtları ve Pansiyonlarda Gıda Güvenliği Denetimleri Sürüyor

Mehmet Cemil Baydar

Eğitim 1.06.2026 22:21:00 0
Ağrı’da Öğrenci Yurtları ve Pansiyonlarda Gıda Güvenliği Denetimleri Sürüyor

Ağrı Valiliği koordinasyonunda oluşturulan Gıda Denetim Komisyonu kapsamında, öğrenci yurtları ve pansiyonlarda gıda güvenliğine yönelik denetimler aralıksız devam ediyor.

Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ile İl Sağlık Müdürlüğü ekiplerinin ortaklaşa yürüttüğü denetimlerde, öğrencilerin sağlıklı ve güvenli gıdaya erişimini sağlamak amacıyla işletmeler titizlikle inceleniyor. Denetimlerde özellikle mutfak ve yemekhanelerdeki hijyen koşulları, gıdaların muhafaza şartları ve personelin hijyen kurallarına uyumu kontrol ediliyor.

Yetkililer tarafından yapılan açıklamada, 1 Nisan – 1 Haziran 2026 tarihleri arasında Ağrı genelinde gerçekleştirilen denetimlerde 62 pansiyon ve 6 öğrenci yurdu olmak üzere toplam 68 işletmenin denetlendiği bildirildi.

Öğrencilerin sağlığının her şeyden önemli olduğuna dikkat çeken yetkililer, eğitim sürecinde gençlerin güvenilir gıdaya ulaşmasının büyük önem taşıdığını belirterek, gıda güvenliği denetimlerinin kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.

Gerçekleştirilen denetimlerle, öğrencilerin barınma alanlarında sunulan gıdaların güvenliğinin sağlanması ve halk sağlığının korunması hedefleniyor.

  • BIST 100

    18049,66%-0,26
  • DOLAR

    46,31% 0,06
  • EURO

    53,89% 0,23
  • GRAM ALTIN

    6445,43% -0,01
  • Ç. ALTIN

    10441,24% -0,57

Egazete


  • Çarşamba 24.7 ° / 10 ° Güneşli
  • Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 27.2 ° / 9.5 ° Güneşli

Ağrı

17.06.2026

  • İMSAK 02:37
  • GÜNEŞ 04:32
  • ÖĞLE 12:14
  • İKİNDİ 16:11
  • AKŞAM 19:45
  • YATSI 21:31