AĞRI’DA MÜLKİ İDARE AMİRLERİNE VEDA PROGRAMI DÜZENLENDİ

Haber: Zelal İlhan

Güncel 26.06.2026 11:51:00 0
AĞRI’DA MÜLKİ İDARE AMİRLERİNE VEDA PROGRAMI DÜZENLENDİ

      Ağrı’da görev yerleri değişen vali yardımcıları ile Doğubayazıt Kaymakamı için veda programı düzenlendi. Programa Ağrı Valisi Önder Bozkurt ve eşi Betül Bozkurt’un yanı sıra il protokolü katıldı.

       Düzenlenen programda konuşan Vali Önder Bozkurt, görev süreleri boyunca Ağrı’ya hizmet eden mülki idare amirlerine teşekkür ederek, yeni görev yerlerinde başarı dileklerini iletti. Mülki idare geleneğinin devlet ile millet arasındaki güçlü bağın korunmasında önemli bir rol üstlendiğini vurgulayan Bozkurt, kamu hizmetlerinin etkin ve verimli şekilde yürütülmesinde mülki idare amirlerinin büyük sorumluluk taşıdığını ifade etti.

        Vali Bozkurt, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da yeni atanan mülki idare amirleriyle birlikte Ağrılı vatandaşlara en iyi hizmeti sunmak için çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.

 

        Program, günün anısına çekilen hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.

 

 

 

  • BIST 100

    17885,54%0,01
  • DOLAR

    46,54% -0,02
  • EURO

    53,20% 0,27
  • GRAM ALTIN

    6058,83% 0,51
  • Ç. ALTIN

    9725,09% 0,72

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33