AĞRI’DA GENÇLİK HAFTASI COŞKUSU BAŞLADI

Haber: Naime Olcay Baran

Spor 16.05.2026 11:35:00 0
AĞRI’DA GENÇLİK HAFTASI COŞKUSU BAŞLADI

     Ağrı’da 15-21 Mayıs Gençlik Haftası etkinlikleri düzenlenen çelenk sunma programıyla başladı. Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından gerçekleştirilen program kapsamında, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107. yıl dönümü dolayısıyla Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu.

     Programa Gençlik ve Spor İl Müdürü Ahmet Çelebi’nin yanı sıra kurum personelleri, gençler ve sporcular katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından Atatürk Anıtı’na çelenk bırakıldı.

     Gençlik Haftası boyunca Ağrı’da çeşitli sportif, kültürel ve sosyal etkinliklerin düzenleneceği belirtilirken, gençlerin yoğun katılımıyla kutlamaların hafta boyunca devam edeceği ifade edildi.

     Yetkililer, 19 Mayıs ruhunun genç nesillere aktarılması adına gerçekleştirilen etkinliklerin birlik, beraberlik ve milli bilinç açısından büyük önem taşıdığına dikkat çekti.

Anahtar Kelimeler: GENÇLİK HAFTASI COŞKUSU BAŞLADI
  • BIST 100

    18095,85%0,36
  • DOLAR

    46,28% 0,01
  • EURO

    53,77% 0,19
  • GRAM ALTIN

    6446,31% 0,52
  • Ç. ALTIN

    10503,11% -0,33

Egazete


  • Salı 22.9 ° / 8.9 ° Güneşli
  • Çarşamba 24.7 ° / 10 ° Güneşli
  • Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

16.06.2026

  • İMSAK 02:38
  • GÜNEŞ 04:32
  • ÖĞLE 12:13
  • İKİNDİ 16:11
  • AKŞAM 19:45
  • YATSI 21:31