AĞRI`DA BDP VE AKP YARIŞIYOR

Ağrı`da oy verme işlemi Saat 07.00`de başladı.

Güncel 1.06.2014 09:12:01 0
AĞRI`DA BDP VE AKP YARIŞIYOR

AĞRI’DA OY KULLANMA İŞLEMİNE BAŞLANDI
Belediye başkanlığı ve il genel meclis üyeliği için merkezile köylerde 79 bin 498 seçmen, oy kullanmak için sandık başına gidiyor
Kentte 5 yıl boyunca görev yapacak yerel yöneticileri seçmek için vatandaşlar sandık başına gidiyor.
Ağrı`da, belediye başkanlığı ve il genel meclis üyeliği için merkez ile köylerde 79 bin 498 seçmen, 310 sandıkta oy kullanıyor.
Kent genelinde birçok seçmen, oy verme işleminin başladığı 07.00`den itibaren oylarını kullanacakları okullara gidiyor.
Erken saatlerde gelen bazı seçmenler aileleriyle okullardaki sandıklarda oyunu kullanmaya başladı.
BDP`nin 30 Mart`ta yerel seçimlerin iptali için Merkez İlçe Seçim Kurulu Başkanlığı`na yaptığı itiraz, 6 Nisan`da İl Seçim Kurulu`nca kabul edilmişti. Ağrı İl Seçim Kurulu, yerel seçimlerin 1 Haziran`da yeniden yapılmasını kararlaştırmıştı. 

Anahtar Kelimeler: AĞRI?DA BDP VE AKP YARIŞIYOR
  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,03
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5975,83% -0,06
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33