Ağrı´da aday öğretmenlere "Yetiştirme Programı"

.

20.08.2017 08:32:03 0
Ağrı´da aday öğretmenlere

Ağrı İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Turan, sözleşmeli aday öğretmenlere için  başlatılan "Yetiştirme Programı"nda aday öğretmenlerle buluştu. 

Kültür ve Kongre Merkezi´nde düzenlenen seminere İl Milli Eğitim Müdürü Yakup Turan, Milli Eğitim Müdür Yardımcısı İshak Hasanoğlu ve sözleşmeli aday öğretmenler katıldı. 

Turan, burada yaptığı konuşmada, öğretmenlere, "Öğrencilerimizin ilgi ve kabiliyetlerini geliştirerek onlara gerekli bilgi, beceri, davranış ve birlikte iş görme alışkanlığı kazandırmak suretiyle onları hayata hazırlamak ve kendilerini mutlu kılacak ve toplumun mutluluğuna katkıda bulunacak bir meslek sahibi olmalarını sağlamak en büyük hedefiniz olmalıdır. Bütün bunların yanında millet bilincini yaşatabilmek için de gençlerimize milli kültür ve değerlerimizi aktarmak başlıca görevlerinizden biridir." dedi.

Turan, daha sonra Hamur, Tutak ve Taşlıçay ilçelerinde sözleşmeli aday öğretmenler için başlatılan "Yetiştirme Programı" seminerlerini izledi.(aa)

  • BIST 100

    17914,89%0,18
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,18% 0,23
  • GRAM ALTIN

    6064,62% 0,60
  • Ç. ALTIN

    9733,46% 0,80

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33