Ağrı Valisi Varol’dan Baro Başkanı Aydın’a Ziyaret

Doğubayazıt Gazetesi

Magazin 22.07.2020 18:24:00 0
Ağrı Valisi Varol’dan Baro Başkanı Aydın’a Ziyaret

Ağrı Valisi Dr. Osman Varol, Baro Başkanı Av. Mehmet Salih Aydın’a iade-i ziyarette bulundu.

Baro Başkanı Av. Mehmet Salih Aydın ve yönetim kurulu üyeleri tarafından karşılanan Vali Varol, Başkan Aydın ile makamında bir süre görüşerek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Avukatlık mesleğinin adaletin temel unsurlarından biri olduğunu belirten Vali Dr. Osman Varol; avukatlarla bir süre sohbet etti.

Ağrı Valisi tarafından yapılan ziyarette Vali Yardımcısı Yakup Ömeroğlu ile Hamur kaymakamı iken Söğüt Kaymakamlığına atanan Ömer Faruk Tuncer ile Av.Nesim Koç, Av.Sedat Karaoğlan ile Av.Ömer Fidan hazır bulundular.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Baro Başkanı Av. Mehmet Salih Aydın, ziyaretlerinden dolayı Vali Dr. Osman Varol’a teşekkür etti.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
  • Salı 25 ° / 9 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33