Ağrı Valisi Mustafa Koç, Arıcıları Makamında Ağırladı

Haber Merkezi

Ekonomi 2.07.2025 15:44:00 0
Ağrı Valisi Mustafa Koç, Arıcıları Makamında Ağırladı

Ağrı Valisi Mustafa Koç, ilde arıcılık faaliyetlerini sürdüren Cihan Altın ve Aslan Aydın’ı makamında ağırlayarak 2025 yılının ilk bal hasadını kabul etti.  

Ziyarette, Vali Koç ile arıcılar arasında üretim süreçleri ve Ağrı’da arıcılığın gelişimi üzerine verimli bir sohbet gerçekleştirildi. Vali Koç, bal üretiminde emeği geçen arıcıları tebrik ederek, "Emeğiyle doğaya değer katan tüm arıcılarımıza teşekkür ediyoruz." ifadelerini kullandı.  

Ağrı’nın doğal zenginlikleri ve çiçek florasıyla kaliteli bal üretiminde önemli bir potansiyele sahip olduğunu belirten Koç, arıcılık sektörünün gelişimi için desteklerin süreceğini vurguladı.  

Arıcılar ise Vali Koç’a gösterdikleri ilgi ve destekten dolayı teşekkür ederek, Ağrı balının markalaşması için çalışmalarını sürdüreceklerini ifade ettiler.  

Bu ziyaret, Ağrı’da tarım ve hayvancılığın yanı sıra arıcılığın da önemli bir ekonomik faaliyet olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi…

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33