AĞRI VALİLİĞİ’NDEN SAĞLIK ÇALIŞANLARINA 14 MART TIP BAYRAMI İFTARI

Haber: Zelal İlhan

Eğitim 14.03.2026 21:47:00 0
AĞRI VALİLİĞİ’NDEN SAĞLIK ÇALIŞANLARINA 14 MART TIP BAYRAMI İFTARI

Ağrı Valiliği, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla sağlık çalışanlarıyla iftar programında bir araya geldi. Ramazan ayının manevi atmosferinde düzenlenen programda sağlık çalışanlarıyla aynı sofrayı paylaşan protokol üyeleri, bu anlamlı günü birlikte idrak etti.

İnsan hayatını önceleyen, fedakârlık ve özveriyle görev yapan sağlık çalışanlarının önemine vurgu yapılan programda, sağlık emekçilerinin toplum için üstlendikleri kritik rol bir kez daha hatırlatıldı. İftar programı boyunca sağlık çalışanlarıyla sohbet edilerek onların talep ve görüşleri de dinlendi.

Ağrı Valiliği tarafından yapılan açıklamada, gece gündüz demeden büyük bir gayretle görev yapan tüm sağlık çalışanlarının 14 Mart Tıp Bayramı kutlanırken, emekleri ve özverili çalışmaları için kendilerine teşekkür edildi.

Düzenlenen iftar programı, Ramazan ayının birlik ve dayanışma ruhunu yansıtan samimi bir atmosferde gerçekleştirildi

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,51% 0,03
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5975,83% -0,06
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33