İlginizi Çekebilir
Ağrı Vali Ali Yerlikaya Ortaokulu, voleybolda bölge şampiyonu oldu
Rize’de düzenlenen Küçükler Voleybol Bölge Şampiyonası’nda Ağrı’yı temsil eden Vali Ali Yerlikaya Ortaokulu, gösterdiği performansla bölge şampiyonu oldu.
Yedi ilden takımların katıldığı turnuvada rakipleriyle karşılaşan Ağrı temsilcisi, Erzurum ve Bayburt ekiplerini set vermeden 2-0’lık skorlarla mağlup etti. Başarılı sonuçların ardından takım, bölge şampiyonluğunu elde etti.
Bu sonuçla Türkiye genelinde son 32 takım arasına kalan Vali Ali Yerlikaya Ortaokulu, Türkiye yarı finallerine katılma hakkı kazandı.
Ağrı İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Kökrek, yaptığı açıklamada okul yöneticileri, beden eğitimi öğretmenleri ve öğrencileri tebrik ederek, elde edilen başarının il adına gurur verici olduğunu belirtti.
Öğrencilerin azim ve disiplinli çalışmayla önemli bir başarıya imza attığını ifade eden Kökrek, Türkiye yarı finallerinde de aynı kararlılıkla mücadele edeceklerine inandığını kaydetti.
-
BIST 100
17860,32%-0,57
-
DOLAR
46,51% 0,02
-
EURO
53,03% 0,35
-
GRAM ALTIN
5999,55% 0,34
-
Ç. ALTIN
9650,40% -1,16
Egazete
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
25.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




