İlginizi Çekebilir
Ağrı Tarım ve Orman Müdürü Hüseyinoğlu, Personelle Bayramlaştı
İl Tarım ve Orman Müdürlüğünde bayramlaşma programı gerçekleşti
23.03.2026 19:11:00
0
Ağrı İl Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Hüseyinoğlu, bayram dolayısıyla kurum personeliyle bir araya gelerek bayramlaşma programı gerçekleştirdi. Kurum binasında düzenlenen programda, birlik ve beraberlik mesajları verildi.
Samimi bir ortamda geçen bayramlaşmada personelle tek tek görüşen Hüseyinoğlu, çalışanların bayramını kutlayarak, özverili çalışmalarından dolayı teşekkür etti. Kurum içindeki dayanışmanın önemine dikkat çeken Hüseyinoğlu, kamu hizmetlerinin daha güçlü bir şekilde yürütülmesinde ekip ruhunun büyük rol oynadığını ifade etti.
Program, yapılan sohbetlerin ardından iyi dilek temennileriyle sona erdi. (Haber Merkezi)
Anahtar Kelimeler:
Tarım
Orman
Müdürü
Hüseyinoğlu
Personelle
Bayramlaştı
-
BIST 100
17883,54%-0,44
-
DOLAR
46,54% 0,02
-
EURO
52,76% -0,17
-
GRAM ALTIN
6029,73% 0,02
-
Ç. ALTIN
9650,40% 0,00
Egazete
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
Ağrı
26.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




