Ağrı İŞKUR İl Müdürlüğünce 3 Aralık Dünya Engelliler Günü

Ağrı'da İŞKUR İl Müdürlüğünce 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla çağrı merkezinde çalışan engellilere çikolata ve karanfil dağıtıldı.

4.12.2020 10:46:00 0
Ağrı İŞKUR İl Müdürlüğünce 3 Aralık Dünya Engelliler Günü

Çağrı merkezini ziyaret eden İŞKUR İl Müdürü Gıyas Güven, engellilerle sohbet edip sıkıntılarını dinledi.

Güven, gazetecilere yaptığı açıklamada, çağrı merkezinde çoğunluğu kadınlardan oluşan 400 kişinin çalıştığını söyledi.

Merkezde 9 engellinin de istihdam edildiğini belirten Güven, "Bu çağrı merkezi ilk kurulduğu zaman İŞKUR'un destek, teşvik ve katkılarıyla adım adım büyüdü. Bugüne kadar burada çalışan personelin hepsi ilk önce İŞKUR'un destekleriyle faydalanıyor ve daha sonra firmanın bünyesinde çalışmaya devam ediyor." ifadelerini kullandı.

  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33