AĞRI İL EMNİYET MÜDÜRÜ’NDEN TRİBÜNDE DESTEK: DOĞUBAYAZIT FK’YA MORAL ZİYARETİ (Videolu Haber)

Haber: Zelal İlhan

Spor 6.02.2026 10:11:00 0
AĞRI İL EMNİYET MÜDÜRÜ’NDEN TRİBÜNDE DESTEK: DOĞUBAYAZIT FK’YA MORAL ZİYARETİ (Videolu Haber)

Geçtiğimiz günlerde oynanan karşılaşmada Doğubayazıt FK, anlamlı bir destekle karşılaştı. Ağrı İl Emniyet Müdürü Göksel Önder, görev süresi boyunca ilk kez Doğubayazıt FK maçını tribünden takip ederek takıma moral verdi.

Taraftarlarla yan yana oturarak maçı izleyen Emniyet Müdürü’nün tribünlerde sergilediği samimi görüntüler dikkat çekti. Karşılaşma öncesinde ve sonrasında futbolcularla da bir araya gelen Emniyet Müdürü Önder, sporculara başarı dileklerini iletti.

Bu ziyaret, Doğubayazıt FK camiası ve taraftarlar tarafından memnuniyetle karşılanırken, tribünlerde oluşan sıcak atmosfer hafızalara kazındı. Taraftarlar, şehre ve takıma verilen bu desteğin kendileri için büyük anlam taşıdığını dile getirdi.


  • BIST 100

    17902,88%0,11
  • DOLAR

    46,62% 0,12
  • EURO

    53,21% 0,28
  • GRAM ALTIN

    6073,57% 0,75
  • Ç. ALTIN

    9733,01% 0,80

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33