Ağrı Emniyet Teşkilatı Bayramda Bir Araya Geldi

Zelal İlhan

21.03.2026 11:56:00 0
Ağrı Emniyet Teşkilatı Bayramda Bir Araya Geldi

Ağrı İl Emniyet Müdürlüğü, Ramazan Bayramı dolayısıyla anlamlı bir buluşmaya ev sahipliği yaptı. İl Emniyet Müdürü Göksel Önder ve eşi 2. Sınıf Emniyet Müdürü Gamze Ayla Önder, polis teşkilatı personeliyle Polisevinde bir araya gelerek bayramlaştı.

Samimi bir atmosferde gerçekleşen programda, emniyet mensupları ve aileleri bayram sevincini birlikte yaşadı. Görev başında olan personelin özverisine dikkat çekilen buluşmada, birlik ve beraberlik vurgusu ön plana çıktı.

Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan paylaşımda ise, “Milletimizin huzur ve güvenliği için fedakârca görev yapan tüm personelimizin ve kıymetli ailelerinin Ramazan Bayramı’nı kutluyoruz” ifadelerine yer verildi.

Bayramlaşma programı, hem teşkilat içindeki dayanışmayı güçlendirdi hem de bayramın manevi atmosferini bir kez daha hissettirdi.

Anahtar Kelimeler: Emniyet Teşkilatı Bayramda Araya Geldi
  • BIST 100

    18160,58%1,10
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,92% 0,14
  • GRAM ALTIN

    5963,30% -0,27
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33