Ağrı Dağı’nda zirve tırmanışı yarıda kaldı

Farklı illerden gelen 19 kişilik dağcı grubunun Ağrı Dağı’nda gerçekleştirdiği zirve tırmanışı, 4 bin 600 metre rakımda etkili olan yoğun kar yağışı ve fırtına nedeniyle yarıda kaldı.

Güncel 16.03.2026 10:18:00 0
Ağrı Dağı’nda zirve tırmanışı yarıda kaldı

Ağrı’da Türkiye’nin en yüksek noktası olan Ağrı Dağı’na zirve tırmanışı için yürüyüşe başlayan 19 kişilik dağcı grubu, olumsuz hava şartları nedeniyle geri dönmek zorunda kaldı. Rehber Cuma Saltık eşliğinde tırmanışını sürdüren ekip, 4 bin 600 metre rakıma kadar ulaştı. Ancak bölgede etkili olan yoğun kar yağışı ve fırtına nedeniyle dağcılar tırmanışı yarıda bırakarak geri döndü.iha

Anahtar Kelimeler: zirve tırmanışı yarıda kaldı
  • BIST 100

    17860,32%-0,57
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,03% 0,35
  • GRAM ALTIN

    5999,55% 0,34
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33