​Ağrı Belediyesi’nden 8 Mart Mesajı

"Kadınlar Geleceğimizin En Kıymetli Değeridir"

Güncel 8.03.2026 12:32:00 0
​Ağrı Belediyesi’nden 8 Mart Mesajı

​Ağrı Belediyesi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla anlamlı bir kutlama mesajı yayımladı. Mesajda, kadınların toplumsal yapıdaki birleştirici ve güçlendirici rolüne vurgu yapıldı.

Ağrı Belediyesi, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında bir mesaj yayımlayarak tüm kadınların bu özel gününü kutladı. Belediye yönetiminden yapılan açıklamada, kadınların hayatın her alanındaki emeğinin ve fedakârlığının toplumun temel taşını oluşturduğu belirtildi.

​"Eşit ve Güçlü Yarınları Birlikte İnşa Edeceğiz"

​Belediye tarafından paylaşılan mesajda, kadınların sadece aile içinde değil, kentin gelişiminde ve geleceğin inşasında da en önemli pay sahibi olduğu ifade edildi. Mesajda şu ifadelere yer verildi:
​"Hayatın her alanında emeği, sevgisi ve fedakârlığıyla toplumu güçlendiren kadınlarımız; ailemizin, kentimizin ve geleceğimizin en kıymetli değeridir. Başta kentimizde yaşayan kadınlar olmak üzere, üreten, emek veren, ilham olan tüm kadınların 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nü kutluyor; eşit, güçlü ve umut dolu yarınları birlikte inşa edeceğimize inanıyoruz."

​Fırsat Eşitliği Vurgusu

Açıklamanın son bölümünde ise toplumsal farkındalığa dikkat çekilerek, kadınların hak ettiği değeri gördüğü bir dünya temennisinde bulunuldu: “Kadınların hak ettiği saygıyı, değeri ve fırsat eşitliğini gördüğü bir dünya dileğiyle…”

​Ağrı Belediyesi'nin bu mesajı, sosyal medya mecralarında ve kent genelinde vatandaşlar tarafından büyük ilgiyle karşılandı. Dengi Çelik

Anahtar Kelimeler: Belediyesi’ Mesajı
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,08
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli

Ağrı

27.06.2026

  • İMSAK 02:40
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33