AĞRI SAĞLIKTA YENİ DÖNEM: DR. MEHMET ACU İL SAĞLIK MÜDÜRÜ OLARAK ATANDI

Haber: Naime Olcay Baran

Güncel 14.05.2026 11:41:00 0
AĞRI SAĞLIKTA YENİ DÖNEM: DR. MEHMET ACU İL SAĞLIK MÜDÜRÜ OLARAK ATANDI

     Ağrı’da sağlık yönetiminde yeni bir dönem başladı. Sağlık alanındaki çalışmaları ve tecrübesiyle bilinen Dr. Mehmet Acu, Ağrı İl Sağlık Müdürü olarak atandı.

 

     Gerçekleştirilen atamayla birlikte Ağrı’daki sağlık hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve verimli bir şekilde yürütülmesi hedeflenirken, kentte sağlık alanında yeni projelerin ve çalışmaların hayata geçirilmesi bekleniyor.

 

     Dr. Mehmet Acu’nun göreve başlamasıyla birlikte özellikle hastanelerdeki hizmet kalitesinin artırılması, vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminin kolaylaştırılması ve sağlık altyapısının güçlendirilmesine yönelik çalışmaların ön planda olacağı değerlendiriliyor.

 

      Yeni görevine başlayan Dr. Mehmet Acu’ya başarı dilekleri iletilirken, Ağrı’da sağlık hizmetlerinin daha güçlü bir yapıya kavuşması adına atılacak adımlar merakla bekleniyor.

  • BIST 100

    18049,66%-0,26
  • DOLAR

    46,31% 0,06
  • EURO

    53,89% 0,23
  • GRAM ALTIN

    6445,43% -0,01
  • Ç. ALTIN

    10441,24% -0,57

Egazete


  • Çarşamba 24.7 ° / 10 ° Güneşli
  • Perşembe 26 ° / 10.1 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 27.2 ° / 9.5 ° Güneşli

Ağrı

17.06.2026

  • İMSAK 02:37
  • GÜNEŞ 04:32
  • ÖĞLE 12:14
  • İKİNDİ 16:11
  • AKŞAM 19:45
  • YATSI 21:31