İlginizi Çekebilir
AĞRI SAĞLIKTA YENİ DÖNEM: DR. MEHMET ACU İL SAĞLIK MÜDÜRÜ OLARAK ATANDI
Haber: Naime Olcay Baran
Ağrı’da sağlık yönetiminde yeni bir dönem başladı. Sağlık alanındaki çalışmaları ve tecrübesiyle bilinen Dr. Mehmet Acu, Ağrı İl Sağlık Müdürü olarak atandı.
Gerçekleştirilen atamayla birlikte Ağrı’daki sağlık hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve verimli bir şekilde yürütülmesi hedeflenirken, kentte sağlık alanında yeni projelerin ve çalışmaların hayata geçirilmesi bekleniyor.
Dr. Mehmet Acu’nun göreve başlamasıyla birlikte özellikle hastanelerdeki hizmet kalitesinin artırılması, vatandaşların sağlık hizmetlerine erişiminin kolaylaştırılması ve sağlık altyapısının güçlendirilmesine yönelik çalışmaların ön planda olacağı değerlendiriliyor.
Yeni görevine başlayan Dr. Mehmet Acu’ya başarı dilekleri iletilirken, Ağrı’da sağlık hizmetlerinin daha güçlü bir yapıya kavuşması adına atılacak adımlar merakla bekleniyor.

-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




