İlginizi Çekebilir
AĞRI İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN ENGELLİLER HAFTASI MESAJI
Haber: Naime Olcay Baran
Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü, Engelliler Haftası dolayısıyla farkındalık oluşturmaya yönelik anlamlı bir paylaşımda bulundu.
Paylaşımda, “Bizi biz yapan farklılıklarımızdır. Birbirimize verebileceğimiz çok şey var.” ifadelerine yer verilerek, toplumsal dayanışma ve empati vurgusu yapıldı.
Engelli bireylerin yaşamın her alanında daha görünür olması, sosyal hayata daha aktif katılım sağlaması ve toplumda farkındalığın artırılması amacıyla yapılan paylaşım, vatandaşlar tarafından da takdirle karşılandı.
Yetkililer, engelli bireylerin karşılaştığı zorluklara dikkat çekerek, herkesin daha duyarlı ve destekleyici bir yaklaşım sergilemesi gerektiğini vurguladı.
Anahtar Kelimeler:
SAĞLIK
MÜDÜRLÜĞÜ’
ENGELLİLER
HAFTASI
MESAJI
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
27.06.2026
- İMSAK 02:40
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




