İlginizi Çekebilir
AGC`den Emniyet Müdürü`ne Ziyaret
Ağrı Gazeteciler Cemiyeti (AGC), İl Emniyet Müdürü Bayram Çoşkun`a teşekkür ziyaretinde bulundu.
AGC Yönetim Kurulu Başkanı Alaettin Aslan ve üyeler, Çoşkun`u makamında ziyaret ederek, başarılı çalışmalarından dolayı teşkilatı kutladı.
Son dönemde başarılı operasyona imza attıkları ve ilin güvenlik sorununu en aza indirdikeleri için Çoşkun`a teşekkür eden Aslan, "Bir süre önce vefat eden eski Ağrı Emniyet Müdürü Naci Kuru`nun da kente hizmetleri çok oldu. Vefatı bizi derinden üzdü. Kendisine Allah`tan rahmet diliyorum. Biz de cemiyet olarak Ağrı emniyetinin başarılarıyla gurur duyuyoruz. Emniyet teşkilatımızdan çok memnunuz. Başarılarının devamını diliyorum" dedi.
Çoşkun da ziyaretten duyduğu memenuniyeti dile getirerek, "Kentin ve halkın sorunlarını gündeme getiren, Ağrı için çalışan ve halkın nabzını tutan basının bu anlamlı ziyareti, şahsımı ve teşkilatımı ziyadesiyle memnun etti. Başta Gazeteciler Cemiyeti Yönetim Kurulu olmak üzere bütün basın mensubu arkadaşlarıma teşekkür ediyorum" diye konuştu.
Anahtar Kelimeler:
AGC`den Emniyet Müdürü`ne Ziyaret
-
BIST 100
17901,40%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
27.06.2026
- İMSAK 02:40
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




