%75 HİBELİ SEBZE YETİŞTİRİCİLİĞİ PROJESİ BAŞVURULARI BAŞLIYOR

Haber: Zelal İlhan

Yaşam 27.03.2026 13:38:00 0
%75 HİBELİ SEBZE YETİŞTİRİCİLİĞİ PROJESİ BAŞVURULARI BAŞLIYOR

Ağrı İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından çiftçilere yönelik önemli bir destek programı hayata geçiriliyor. Sebze üretiminin artırılması ve yaygınlaştırılması amacıyla hazırlanan %75 hibeli “Sebze Yetiştiriciliğinin Yaygınlaştırılması Projesi” için başvurular başlıyor.

Yapılan duyuruya göre, projeden faydalanmak isteyen üreticiler 1-8 Nisan 2026 tarihleri arasında başvurularını gerçekleştirebilecek. Başvuru süreci ve detaylı bilgiler için çiftçilerin İl ve İlçe Tarım ve Orman Müdürlüklerine müracaat etmeleri gerektiği bildirildi.

Tarımda üretimi teşvik etmeyi amaçlayan proje kapsamında, üreticilere önemli oranda hibe desteği sağlanarak sebze yetiştiriciliğinin daha geniş alanlara yayılması hedefleniyor. Yetkililer, bu tür desteklerin hem üreticinin maliyet yükünü azaltacağını hem de bölge ekonomisine katkı sunacağını vurguladı.

Yapılan çağrıda, tüm üreticilerin belirlenen tarihler arasında başvurularını yapmaları ve bu önemli fırsattan yararlanmaları istendi

  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    53,03% 0,36
  • GRAM ALTIN

    6035,79% 0,94
  • Ç. ALTIN

    9650,40% -1,16

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33