700 BİN TAŞERON İŞÇİYE KADRO GELİYOR

Meclis Genel Kurulu?nda, kamudaki taşeron işçilerin durumu gündeme getirildi. Taşeron işçileri ilgilendiren açıklamayı Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım yaptı ve taşeron işçilere kadro uygulaması için çalışmaların sürdüğünü söyledi.

Ekonomi 23.02.2013 10:58:31 0
700 BİN TAŞERON İŞÇİYE KADRO GELİYOR
Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, taşeron işçilerin açtıkları davalarda, sürekli personel oldukları yönünde yargı kararı çıktığına değindi. Yıldırım; ?Yargı kararı mutlaka yerine getirilecek, ama 700 bin kişiyi ilgilendiren konudan bahsediyoruz. Büyük bir alım söz konusu. Çözüm üretilecekse hepsi için aynı çözümün üretilmesi lazım?? dedi. Yüz binlerce çalışanın kadroya alınmasının maliyetinin hesaplanacağını söyleyen Binali Yıldırım konuşmasına şöyle devam etti. ?2 hafta önce Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı?nın koordinasyonunda çalışma başlatıldı, çözüm mutlaka bulmamız gerekiyor ama çözümün hakkaniyet içinde olması önemli. Aksi halde kamuya KPSS ile giren, birçok elemeden geçen insanlarla bu yollarla girmeyenlerin aynı şekilde değerlendirilmesinin başka sakıncaları ortaya çıkaracağı aşikardır.? Dedi.
  • BIST 100

    17883,54%-0,44
  • DOLAR

    46,54% 0,02
  • EURO

    52,76% -0,17
  • GRAM ALTIN

    6029,73% 0,02
  • Ç. ALTIN

    9650,40% 0,00

Egazete


  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

26.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33