19 EYLÜL GAZİLER GÜNÜ DOĞUBAYAZIT’TA ANILDI

HABER: Dengi ÇELİK

Bilim-Sanat-Kültür 19.09.2025 15:37:00 0
19 EYLÜL GAZİLER GÜNÜ DOĞUBAYAZIT’TA ANILDI

19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla Doğubayazıt’ta düzenlenen programda Türkiye Muharip Gaziler Derneği Doğubayazıt Temsilcisi ve Dernek Başkanı Resul İlhan’ın davetine icabet edildi.

 

Program kapsamında gazilerimizin günü kutlanırken, Resul İlhan’ın göstermiş olduğu misafirperverlikten dolayı teşekkürler iletildi. Günün anlam ve önemine dair yapılan konuşmalarda gazilerimizin ve şehitlerimizin bu vatan için her daim değerli ve önemli oldukları vurgulandı.

 

Doğubayazıt Gazetesi olarak bizler de programa katılarak, gazilerimizin bu özel gününde yanlarında olduk.

Anahtar Kelimeler: EYLÜL GAZİLER DOĞUBAYAZIT’ ANILDI
  • BIST 100

    18052,38%0,50
  • DOLAR

    46,51% 0,02
  • EURO

    52,89% 0,08
  • GRAM ALTIN

    5958,22% -0,35
  • Ç. ALTIN

    9616,78% -1,58

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33