15 KASIM’DA ZORUNLU KIŞ LASTİĞİ UYGULAMASI BAŞLIYOR

Doğubayazıt Gazetesi

Güncel 15.11.2025 15:01:00 0
15 KASIM’DA  ZORUNLU KIŞ LASTİĞİ UYGULAMASI BAŞLIYOR

      Ağrı Valiliği, 15 Kasım itibariyle başlayacak zorunlu kış lastiği uygulaması konusunda sürücülere önemli bir hatırlatma yaptı. Yapılan bilgilendirmede, sürücülerin ve sevdiklerinin güvenliği için gerekli tedbirlerin alınmasının büyük önem taşıdığı vurgulandı.

     Valilik açıklamasında, kış şartlarının etkisini göstermesiyle birlikte araçlarda kış lastiği kullanımının hem trafik güvenliği hem de can güvenliği açısından kritik rol taşıdığı belirtildi.

     Sürücülere uyarı:

     “Trafikte güvenle seyahat edebilmek için araçlarınıza kış lastiği takmayı ihmal etmeyin.”

     Ağrı Valiliği, vatandaşların olası kazalardan korunması ve şehir içi/dışı ulaşımın güvenli şekilde sürdürülebilmesi için kurallara hassasiyetle uyulması gerektiğini duyurdu.

  • BIST 100

    17962,61%-1,16
  • DOLAR

    46,50% 0,02
  • EURO

    52,95% 0,25
  • GRAM ALTIN

    5946,03% -0,56
  • Ç. ALTIN

    9763,37% 0,00

Egazete


  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

25.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33