İlginizi Çekebilir
14 YAŞ VE ALTI ÇOCUKLAR GÜNEŞİN TADINI ÇIKARDI
Ağrı'da, bir hafta aranın ardından aileleriyle dışarı çıkan çocuklar, parklarda ve yeşil alanlarda oyun oynadı, eğlenceli zaman geçirdi.
Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında, 4 Nisan'dan itibaren sadece çarşamba günleri belirli saatlerde sokağa çıkmalarına izin verilen 0-14 yaş grubundaki çocuklar, bir hafta ara sonrası bugün 11.00-15.00 saatlerinde evlerinden çıkabildi.
Evlerine yürüme mesafesindeki alanlara çıkabilen çocuklar, Ağrı’da mahallerdeki parklarda uzun süre sonra gönüllerince oynadı. Çocukların bazıları da bisiklete binerek güneşli havanın tadını çıkardı.
2 yaşındaki oğlu Gökdeniz Burak Karabağ'ı gezdiren baba Volkan Karabağ, yaptığı açıklamada, güzel havanın tadını çıkarttıklarını belirterek, "Bayram boyunca çocuklar evde sıkılmıştı, kısıtlamanın 4 saatlik izinle kaldırılmasını fırsat bilerek parka ailece geldik, oğlumla güzel vakit geçiriyoruz." dedi.
Ağrı'da, aileleriyle park ve bahçelere giden çocuklar, güneşli havayı fırsat bilerek eğlendi.
Parklarda oyun oynayan çocuklar, 4 saatlik iznin tamamlanmasıyla evlerine döndüler.(aa)

-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




