14 YAŞ VE ALTI ÇOCUKLAR GÜNEŞİN TADINI ÇIKARDI

Ağrı'da, bir hafta aranın ardından aileleriyle dışarı çıkan çocuklar, parklarda ve yeşil alanlarda oyun oynadı, eğlenceli zaman geçirdi.

27.05.2020 15:01:00 0
14 YAŞ VE ALTI ÇOCUKLAR GÜNEŞİN TADINI ÇIKARDI

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında, 4 Nisan'dan itibaren sadece çarşamba günleri belirli saatlerde sokağa çıkmalarına izin verilen 0-14 yaş grubundaki çocuklar, bir hafta ara sonrası bugün 11.00-15.00 saatlerinde evlerinden çıkabildi.

Evlerine yürüme mesafesindeki alanlara çıkabilen çocuklar, Ağrı’da mahallerdeki parklarda uzun süre sonra gönüllerince oynadı. Çocukların bazıları da bisiklete binerek güneşli havanın tadını çıkardı.

2 yaşındaki oğlu Gökdeniz Burak Karabağ'ı gezdiren baba Volkan Karabağ, yaptığı açıklamada, güzel havanın tadını çıkarttıklarını belirterek, "Bayram boyunca çocuklar evde sıkılmıştı, kısıtlamanın 4 saatlik izinle kaldırılmasını fırsat bilerek parka ailece geldik, oğlumla güzel vakit geçiriyoruz." dedi. 

Ağrı'da, aileleriyle park ve bahçelere giden çocuklar, güneşli havayı fırsat bilerek eğlendi.

Parklarda oyun oynayan çocuklar, 4 saatlik iznin tamamlanmasıyla evlerine döndüler.(aa)

Anahtar Kelimeler: ÇOCUKLAR GÜNEŞİN TADINI ÇIKARDI
  • BIST 100

    17901,41%0,10
  • DOLAR

    46,59% 0,12
  • EURO

    53,07% 0,09
  • GRAM ALTIN

    6129,21% 1,67
  • Ç. ALTIN

    9817,61% 1,65

Egazete


  • Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
  • Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli

Ağrı

28.06.2026

  • İMSAK 02:41
  • GÜNEŞ 04:35
  • ÖĞLE 12:16
  • İKİNDİ 16:13
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33