İlginizi Çekebilir
14 MART TIP BAYRAMI DOLAYISIYLA SAĞLIKÇILARDAN VALİ’YE ZİYARET
Doğubayazıt Gazetesi
Ağrı Valisi Mustafa KOÇ, 14 Mart Tıp Bayramı dolayısıyla İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Esra BEŞER ve Doğubayazıt Devlet Hastanesi Başhekimi Demet Ökke ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti.
Vali Mustafa KOÇ,
“Sağlık, insan hayatının en değerli hazinesidir. Bu kutsal görevi büyük bir fedakârlık ve özveriyle yerine getiren, insan hayatını her şeyin üstünde tutarak gece gündüz demeden çalışan tüm hekimlerimizin ve sağlık çalışanlarımızın 14 Mart Tıp Bayramı’nı kutluyorum. İnsanlığa adanmış bu onurlu meslekte gösterdikleri emek ve gayret için kendilerine minnettarız. İyi ki varsınız.” dedi.
Anahtar Kelimeler:
BAYRAMI
DOLAYISIYLA
SAĞLIKÇILARDAN
’
ZİYARET
-
BIST 100
17901,40%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Cumartesi 23.1 ° / 10.5 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
Ağrı
27.06.2026
- İMSAK 02:40
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




