Menü Doğubayazıt Gazetesi
Tarih: 23.06.2026 12:30
SAĞLIKLI HAYAT MERKEZİ’NDEN VATANDAŞLARA SAĞLIKLI YAŞAM DAVETİ

SAĞLIKLI HAYAT MERKEZİ’NDEN VATANDAŞLARA SAĞLIKLI YAŞAM DAVETİ

Facebook Twitter Linked-in

      Ağrı İl Sağlık Müdürlüğü bünyesinde hizmet veren Sağlıklı Hayat Merkezi, vatandaşlara sağlıklı yaşam konusunda ücretsiz eğitim ve bilgilendirme hizmetleri sunmaya devam ediyor.

 

      Merkezin Eğitim Birimi'nde sağlıklı beslenme, fiziksel aktivite, tütünle mücadele, kronik hastalıklardan korunma, anne ve çocuk sağlığı ile sağlıklı yaşam alışkanlıkları gibi birçok konuda vatandaşlara yönelik eğitimler veriliyor.

 

      Yetkililer, bireylerin yaşam kalitesini artırmak ve sağlıklı bir yaşam sürmelerine katkı sağlamak amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında tüm vatandaşları Sağlıklı Hayat Merkezi'ne davet etti.

 

       "Sağlıklı Türkiye Yüzyılı" hedefi doğrultusunda sürdürülen hizmetlerin, toplum sağlığının korunması ve sağlıklı yaşam bilincinin artırılmasına katkı sağlaması amaçlanıyor.




Orjinal Habere Git
— HABER SONU —