Ağrı Valiliği, vatandaşların kamu hizmetlerinden daha rahat ve konforlu şekilde faydalanabilmesi amacıyla hizmet binasında başlatılan yenileme çalışmalarının önemli bir bölümünün tamamlandığını duyurdu.

Yapılan çalışmalar kapsamında, valilik hizmet binasının ziyaretçi girişi modern bir görünüme kavuşturularak vatandaşların kullanımına sunuldu. Ayrıca personel yemekhanesinde gerçekleştirilen yenileme çalışmalarıyla daha kullanışlı ve çağdaş bir alan oluşturuldu.

Öte yandan, valilik hizmet binasının arka kısmında bulunan alanda bahçe peyzaj düzenlemeleri ile dere ıslah çalışmalarının ise devam ettiği bildirildi.

Gerçekleştirilen düzenlemelerle hem vatandaşlara sunulan hizmet kalitesinin artırılması hem de kamu hizmetlerinin daha verimli bir ortamda yürütülmesi hedefleniyor.
