Okul kantinlerinin açılmasına karar verildi

19 Ekim'den itibaren açılacak.

Sağlık 20.10.2020 09:20:00 0
Okul kantinlerinin açılmasına karar verildi

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk imzasıyla illere gönderilen yazıya göre, yüz yüze eğitimin başladığı ilkokullarla 8'inci ve 12'nci sınıfların bulunduğu okullarda kantinler 19 Ekim'den itibaren açılacak.

Korona virüsü (Covid-19) salgını nedeniyle ara verilen yüz yüze eğitimin yeniden başladığı, 8'inci ve 12'nci sınıfların bulunduğu okullarda kantinler, 19 Ekim'den itibaren açılacak. 

Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk imzasıyla illere gönderilen yazıda, 21 Eylül'de okul öncesi eğitimle ilkokul 1'inci sınıflarda yüz yüze eğitime başlandığı hatırlatılarak, ilkokul kademesinin diğer sınıfları ile 8'inci ve 12'nci sınıflarda ise 12 Ekim'de yüz yüze eğitime geçildiği belirtildi.

Okul kantinlerinin 13 Mart 2020'den bu yana kapalı olduğunun hatırlatıldığı yazıda, şu ifadelere yer verildi:

"Bu süreçte kantin işleticilerinin gelir getirici herhangi bir faaliyette bulunmadıkları göz önünde bulundurularak Bakanlığımıza bağlı resmi okul ve kurumlarda bulunan kantin vb. yerlerin 19 Ekim'de açılmasına karar verilmiştir."

  • BIST 100

    18173,39%-0,96
  • DOLAR

    46,47% 0,02
  • EURO

    52,91% -0,42
  • GRAM ALTIN

    6152,27% -1,74
  • Ç. ALTIN

    9982,22% -1,34

Egazete


  • Salı 27.7 ° / 10.6 ° Güneşli
  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı

Ağrı

23.06.2026

  • İMSAK 02:38
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:46
  • YATSI 21:33