DOĞUBAYAZIT´TA 24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLANDI?

.

Eğitim 25.11.2016 11:25:11 0
DOĞUBAYAZIT´TA 24 KASIM ÖĞRETMENLER GÜNÜ KUTLANDI?

Haber: YASEMİN SALMAN

 Dünkü Kutlamalar Saat:09.00´da Atatürk anıtına çelenk koyma, saygı duruşu ve İstiklal Marşının okunması ile başladı.

Çelenk Koyma törenine Doğubayazıt Milli Eğitim Müdürü Yusuf Yardımcı, Öğretmenler Kurum Müdürleri ve öğrenciler katıldı.

Kutlama Programı Saat:14.00´da Milli Eğitim Toplantı salonunda devam etti.

DOĞUBAYAZIT GAZETESİ EKİBİ OLARAK VEFAKAR ÖĞRETMENLERİMİZİN GÜNÜ KUTLU OLSUN?

/resimler/2016-11/25/1126273185946.jpg

/resimler/2016-11/25/1126433967450.jpg

/resimler/2016-11/25/1126590842783.jpg

/resimler/2016-11/25/1127174905610.jpg

  • BIST 100

    18348,68%0,11
  • DOLAR

    46,46% 0,04
  • EURO

    53,14% -0,30
  • GRAM ALTIN

    6249,48% 0,72
  • Ç. ALTIN

    10117,53% 0,31

Egazete


  • Pazartesi 26.1 ° / 9.7 ° Güneşli
  • Salı 27.7 ° / 10.6 ° Güneşli
  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu

Ağrı

22.06.2026

  • İMSAK 02:38
  • GÜNEŞ 04:33
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:46
  • YATSI 21:33