Ağrı'da karantina süreleri dolan 184 kişi evlerine gönderildi

14 günlük gözetim süresi tamamlandı.

Sağlık 5.05.2020 09:28:00 0
Ağrı

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında, KKTC'den getirilerek Ağrı'da karantina altında tutulan 184 Türk vatandaşı karantina sürelerinin bitmesinin ardından memleketlerine uğurlandı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın talimatı, Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay'ın koordinasyonu ve ilgili bakanlıkların yürüttüğü ortak çalışmayla KKTC'den getirilen Türk vatandaşlarının 14 günlük gözetim süresi tamamlandı.

Gençlik ve Spor Bakanlığına bağlı Abdurrahim Arvasi Kız Yurdu'nda kalan vatandaşlar, sosyal mesafe kuralına uyarak görevliler eşliğinde otobüslere bindirildi.

Türk Kızılay Ağrı Şubesi gönüllülerinin kumanya dağıttığı 184 Türk vatandaşı, işlemlerinin ardından Afet ve Acil Durum Müdürlüğü koordinesinde alkışlarla memleketlerine uğurlandı.(aa)

  • BIST 100

    17994,09%-0,99
  • DOLAR

    46,49% 0,05
  • EURO

    52,76% -0,32
  • GRAM ALTIN

    6049,49% -1,51
  • Ç. ALTIN

    9796,53% -1,84

Egazete


  • Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
  • Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
  • Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli

Ağrı

24.06.2026

  • İMSAK 02:39
  • GÜNEŞ 04:34
  • ÖĞLE 12:15
  • İKİNDİ 16:12
  • AKŞAM 19:47
  • YATSI 21:33