İlginizi Çekebilir
Ağrı'da biyokaçakçılık yapan 2 kişiye 120 bin lira ceza verildi
Şahısların Macaristan uyruklu oldukları ve ellerinde herhangi bir izin belgesi bulunmadığı tespit edildi.
Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğü ekipleri Ağrı'nın Eleşkirt ilçesinde biyokaçakçılık yapan yabancı uyruklu 2 kişiye 60'ar bin liradan toplam 120 bin lira idari para cezası uyguladı.
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, güvenlik güçlerince gerçekleştirilen devriye görevi sırasında şüpheli görülen yabancı plakalı bir araçta arama yapıldı.
İçinde 2 kişinin bulunduğu araçta böcek toplamak için hazırlanan teçhizat ve tuzaklarla etil alkolle koruma altına alınmış çok sayıda kelebek, böcek ve sinek ele geçirildi.
Karakola götürülen şahısların Macaristan uyruklu oldukları ve ellerinde herhangi bir izin belgesi bulunmadığı tespit edilirken, DKMP ekipleri şahıslara 60'ar bin liradan 120 bin lira idari para cezası uyguladı.
Teçhizatlara el konulurken kelebek, böcek ve sinekler ise türlerinin tespiti için üniversiteye gönderildi.(aa)
-
BIST 100
18173,39%-0,96
-
DOLAR
46,46% 0,00
-
EURO
52,85% 0,01
-
GRAM ALTIN
6135,10% -0,11
-
Ç. ALTIN
9982,22% 0,00
Egazete
- Çarşamba 25.4 ° / 9.8 ° Orta kuvvetli yağmurlu
- Perşembe 24.9 ° / 9.2 ° Bölgesel düzensiz yağmur yağışlı
- Cuma 24.7 ° / 9.7 ° Güneşli
Ağrı
24.06.2026
- İMSAK 02:39
- GÜNEŞ 04:34
- ÖĞLE 12:15
- İKİNDİ 16:12
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




