İlginizi Çekebilir
Ağrı Valiliğinden, Kovid-19'la mücadelede İl Sağlık Müdürlüğüne araç desteği
Ağrı Valiliği İl Özel İdaresince yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele kapsamında İl Sağlık Müdürlüğüne 34 araç tahsis edildi.
Valilikten yapılan açıklamada, Kovid-19 denetimlerinde kullanılmak üzere İl Özel İdaresi tarafından, kiralama usulü ile İl Sağlık Müdürlüğüne 34 adet araç tahsis edildiği belirtildi.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Vali Osman Varol, şunları kaydetti:
"Koronavirüs ile mücadele kapsamında ekiplerimiz, 7 gün 24 saat canla başla çalışmakta, mücadelede sağlık çalışanlarımızla en ön safta yer almaktadır. Bizler de işlerini kolaylaştırmak ve hızlandırmak amacıyla Kovid-19 ile mücadele kapsamında 34 adet araç kiralayarak, Ağrı Valiliği Kovid-19 Mücadele Ekiplerine ve İl Sağlık Müdürlüğüne tahsis ettik. Amacımız devam eden bu riskli süreci minimum düzeye indirmek."(aa)
Anahtar Kelimeler:
Valiliğinden
Kovid-'
mücadelede
Sağlık
Müdürlüğüne
desteği
-
BIST 100
17901,41%0,10
-
DOLAR
46,59% 0,12
-
EURO
53,07% 0,09
-
GRAM ALTIN
6129,21% 1,67
-
Ç. ALTIN
9817,61% 1,65
Egazete
- Pazar 22.6 ° / 6.4 ° Güneşli
- Pazartesi 22.7 ° / 7.1 ° Güneşli
- Salı 25 ° / 9 ° Güneşli
Ağrı
28.06.2026
- İMSAK 02:41
- GÜNEŞ 04:35
- ÖĞLE 12:16
- İKİNDİ 16:13
- AKŞAM 19:47
- YATSI 21:33




